Хто чим змащує

Дві руки і болгарка творять чудеса
Відповісти
Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Вів березня 01, 2016 5:04 pm

knedlyk писав:Виставлю я тут інструкцію, яку отримав для Chain-L №5. Вже біля 500 км на одній змазці, і ще ланц соловейком не щебече, хоч було і болото, і сніг.
То всьо викладене заради брайбу?)))

Той випадок, коли здоровий глузд потребує документального підтвердження, бо інакше ніяк.
КАНТРІ СОСЕ!!!

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Вів березня 01, 2016 5:07 pm

PlusOdyn писав:То всьо викладене заради брайбу?)))
Та просто знайшов сьогодні конверт з тим листочком, зберіг собі скан на пам'ять, та й тут виставив. В принципі, нічого там нового немає, але принаймні все в одному місці.
Той випадок, коли здоровий глузд потребує документального підтвердження, бо інакше ніяк.
Ти про що?
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Сер березня 02, 2016 2:08 pm

knedlyk писав:
Той випадок, коли здоровий глузд потребує документального підтвердження, бо інакше ніяк.
Ти про що?
Я про те, що в листочку нічого нового, описуються очевидні речі. Але давайте подумаємо, чому виробник вирішив написати ту інструкцію? Мабуть тому, що деякі користувачі очікували від оливи якихось нереальних (стосовно цієї оливи) властивостей (пробіг на одному мащенні овер 1000 км, розтягнуті ланцуги відновлюються тощо))), а коли їхні сподівання не підтвердилися, то почали мабуть висувати претензії, мов нас розвели, чуда не трапилося, олива як олива, ну троха може краща за анші, але 1000 км за раз не пройшла. :evil:

От виробник і написав інструкцію і м'яко пояснив чому його олива не чудо, а просто норм. Бись не виникало питань зайвих.
КАНТРІ СОСЕ!!!

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Сер березня 02, 2016 3:03 pm

PlusOdyn писав:От виробник і написав інструкцію і м'яко пояснив чому його олива не чудо, а просто норм. Бись не виникало питань зайвих.
Ха, на його місці я б теж таке зробив, щоб застрахуватися. Та будь-який виробник олив пише, що всьо буде ок при належному застосовуванню. Цей теж не виняток. Вже десь казали тут на форумі, що то певно якась добра трансмісійна олива...
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

gladun
Старшина
Повідомлень: 111
З нами з: Пон травня 05, 2014 8:43 pm
Контактна інформація:

Повідомлення gladun » Чет березня 10, 2016 4:06 pm

mozz писав:А багато хто і не заморочується, і змащує двигунним мастилом густиною 10-15W. Я, чесно кажучи, з часом, абсолютно забив болт на всілякі задротства зі змазками, бо це все глобальне наєб...во від мракетологів.
до двигунного дуже швидко пил приклеїться, до спец змазки пил всеодно приклеїться, але не так швидко. А ще є така ціль як чим довше залишалась би та змазка в ланцюгу, автомобільне вилетить досить скоро. Так що думай, вел твій і ланцюг також.

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Нед березня 13, 2016 8:12 pm

gladun писав:до двигунного дуже швидко пил приклеїться, до спец змазки пил всеодно приклеїться, але не так швидко.
Ну це більше нагадує самонавіювання чи самообман, просто тяжко повірити, що до змазки, яка куплена за кровні пил липне так само, як і до мастила взятого з залишків банки чи від товаришів.
gladun писав: А ще є така ціль як чим довше залишалась би та змазка в ланцюгу, автомобільне вилетить досить скоро.
Ну це теж самонавіювання, бо якщо мастила мають однакові характеристики, то і "ходові" властивості будуть "+-" такі самі. Ну і я ніколи не розумів отого: "чим довше залишалась змазка...", "подовше б його не змазувати..." бла-бла-бла, ланцюг змазати це ж простіше ніж яєшню підсмажити, почистив і змастив по потребі і не важливо раз на 50км, чи 80, чи 100 км.
gladun писав: Так що думай, вел твій і ланцюг також.
А хто сказав, що я свої ланци двигунним змащую??))))
Насправді, мій пост був невірно розтлумачений, хоча, зрештою, я нічого не конкретизував, просто мінімум десяток знайомих велосипедистів, які мають простий клас обладнання (6,7,8 шв. ланци) вже дослідним шляхом дійшли до того, що можна юзати прості мастила і буде щастя.
Якщо уважно прочитати тему, то вже не один оратор висловлював думку, що зі змазками потрібно експериментувати, догматичний підхід в цій сфері відсутній.
Problem?

gladun
Старшина
Повідомлень: 111
З нами з: Пон травня 05, 2014 8:43 pm
Контактна інформація:

Повідомлення gladun » Сер березня 30, 2016 11:00 pm

mozz писав:
gladun писав:до двигунного дуже швидко пил приклеїться, до спец змазки пил всеодно приклеїться, але не так швидко.
Ну це більше нагадує самонавіювання чи самообман, просто тяжко повірити, що до змазки, яка куплена за кровні пил липне так само, як і до мастила взятого з залишків банки чи від товаришів.
gladun писав: А ще є така ціль як чим довше залишалась би та змазка в ланцюгу, автомобільне вилетить досить скоро.
Ну це теж самонавіювання, бо якщо мастила мають однакові характеристики, то і "ходові" властивості будуть "+-" такі самі. Ну і я ніколи не розумів отого: "чим довше залишалась змазка...", "подовше б його не змазувати..." бла-бла-бла, ланцюг змазати це ж простіше ніж яєшню підсмажити, почистив і змастив по потребі і не важливо раз на 50км, чи 80, чи 100 км.
gladun писав: Так що думай, вел твій і ланцюг також.
А хто сказав, що я свої ланци двигунним змащую??))))
Насправді, мій пост був невірно розтлумачений, хоча, зрештою, я нічого не конкретизував, просто мінімум десяток знайомих велосипедистів, які мають простий клас обладнання (6,7,8 шв. ланци) вже дослідним шляхом дійшли до того, що можна юзати прості мастила і буде щастя.
Якщо уважно прочитати тему, то вже не один оратор висловлював думку, що зі змазками потрібно експериментувати, догматичний підхід в цій сфері відсутній.
угу. І можна подумати що в магинному маслі є тефлон і кераміка? Та менше з тим, я тожи можу сказати що тефлон, кераміка то маркетинг все. Ооо хтось зара буде шо не так, але в будь якому випадку маєш рацію. Навіть про то щоб камазовским маслом змастити, думаю його на довше вистачить за прийом тому що густе. А щоб попало в звено можна додати чуть розчинника який випарується.

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Чет березня 31, 2016 2:30 pm

gladun писав: камазовским маслом
З юних літ розважає ідентифікація чогось такого типу.
КАНТРІ СОСЕ!!!

ihorlv
Дослідник
Повідомлень: 82
З нами з: Вів червня 24, 2014 9:52 am
Контактна інформація:

Повідомлення ihorlv » Вів квітня 05, 2016 10:04 am

Я наразі робив так:

Коли суха погода, добре протирав ланцюга сухою шматою і змазував звичайним моторним маслом. Потім зразу виїжджав, щоб залишки обтрусилися.

Робив це приблизно раз на 200 км

gladun
Старшина
Повідомлень: 111
З нами з: Пон травня 05, 2014 8:43 pm
Контактна інформація:

Re:

Повідомлення gladun » Пон липня 25, 2016 11:24 pm

ihorlv писав:Я наразі робив так:

Коли суха погода, добре протирав ланцюга сухою шматою і змазував звичайним моторним маслом. Потім зразу виїжджав, щоб залишки обтрусилися.

Робив це приблизно раз на 200 км
ага, після витирання доброго, заганяється весь бруд-пісок в середину і хрустить як сухарики флінт. Я вже не протираю другий раз, після промивки і змазки витираю раз, і все. Бо як має пісок прилипнути , прилипне, і нікуди від цього не дітись. Не спорю, то їздить по асвальту проблем з ланцюгом менше має. А так як в мене в день 25 км пісчаного і 25 км асвальт, варіанту не бачу як часто мити. Про мастило я писав тут в темі, яке корестую.

ihorlv
Дослідник
Повідомлень: 82
З нами з: Вів червня 24, 2014 9:52 am
Контактна інформація:

Re: Хто чим змащує

Повідомлення ihorlv » Пон серпня 01, 2016 12:50 pm

Я протираю перед змащуванням сухою шматкою. Після змазування уже не протираю. Пісок не тріщить. Ще думаю такі міні щіточки для зубів купити, щоб у прогалинах чистити.

Спеціальні вело оливи нічим не відрізняється від синтетичних олив. Просто вони виготовлені із рослин. Типу "еко дружні", мабуть тому і дорогі. Може з часом і буду ним користуватися, виключно із екологічних мотивів. А поки ще маю моторне.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість