Коник на базі польської рами Accent Peak 29

роверовий fashion week
Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Коник на базі польської рами Accent Peak 29

Повідомлення knedlyk » Суб травня 17, 2014 11:12 pm

Це мій перший ровер, власноручно зібраний з деталей. Починалося все з того, що в мене відклалася сума в 1к євро, в межах якої я збирався складати собі відповідний роверець "під себе". Майже всі запчастини нові, закуплялися в Польщі на Allegro (та сама компанія, що й Aukro), але й були деякі вживані. Вибір рами впав на Accent Peak 29 2014, щось мене надихнула ось така 10.5 кілограмова збірка. Про тести, відгуки про саму раму можна почитати на польському форумі Team29er. Саме складання почалося з того, що я кинувся шукати наприкінці літа 2013, де б купити ту раму. Виявилося, що вже на вересень потрібного розміру L вже не було (на мої 187 см), очікувалися нові рами десь на січень, тому вирішив почекати і стати в чергу. Як це буває, рами зварювали і везли кораблем з Малайзії чи звідки там дуже довго, і перші рами появилися тільки 10 квітня в понеділок, а вже у середу я вже відкривав тремтячими руками коробку з рамою:
Зображення
Зображення
Зображення
Ну відповідно наступні дні складався список покупок і досить швидко прискладана купка грошей досить швидко танула. Всі покупки, вага записувалися акуратно до таблички. Там є назви деталей англійською, польською і українською (може комусь стане в нагоді), ціна, вага і де купувалося. На жаль, досягнути бажаних 10.5 кіля не вдалося, вийшло в реалі 12.5 кілограм. Як видно з таблички, невелика різниця між теоретичним значенням і практичним. Важив на жінчиній вазі, став сам, потім з ровером, різниця = вазі ровера +- похибка 100 грам.
Нижче кілька фот мого красеня. Як же його назвати? :)
Зображення
Це з дитячою причепкою :)
Зображення
Зображення
Оскільки це мій перший досвід в складанні ровера, приймається будь-яка конструктивна критика з поясненням в стилі "я б вибрав замість _запчастини_ таку _запчастину_, тому що ....." :)
Дякую!
Востаннє редагувалось Нед травня 18, 2014 1:51 am користувачем knedlyk, всього редагувалось 1 раз.
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Аватар користувача
hvvi
Бувший
Повідомлень: 855
З нами з: Чет квітня 23, 2009 1:19 pm
Контактна інформація:

Повідомлення hvvi » Нед травня 18, 2014 1:14 am

в мене кілька питань/пропозицій
чому саме ця вилка? я звісно мало про неї чув, але за цей грошик можна було би ребу купити, що на 100-200 грам легша (залежно який рік)
чому гальма/шифтери хон (це досить чугунні дх/ам деталі)
до речі чому ці ж гальма у списку ваги додані, а згодом окремо манетки?
ну не можуть 300 грам важити оболонки, хіба вже капець якісь чугунні
хз, чому хотілося самому збирати, ровер не вийшов гіпер легким, але ціна доволі кусюча, бо для прикладу цей велик має ліпшу навіску і гарантую, що легший
Політ фантазій невичерпний - вперед!!!

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Нед травня 18, 2014 1:41 am

hvvi писав:в мене кілька питань/пропозицій
чому саме ця вилка? я звісно мало про неї чув, але за цей грошик можна було би ребу купити, що на 100-200 грам легша (залежно який рік)
Питання ціни було, бралася вилка в знайомого за майже половину вартості.
чому гальма/шифтери хон (це досить чугунні дх/ам деталі)
По рекомендації, раніше я з ними не мав справу. Можете якісь порекомендувати легші?
до речі чому ці ж гальма у списку ваги додані, а згодом окремо манетки?
Це був комплект, я позначав комплекти кольором, важив окремо передні і задні, тому два рази вага, але та сама ціна.
ну не можуть 300 грам важити оболонки, хіба вже капець якісь чугунні
Та там всяка шмельц ввійшов, оболонки, шурупи і до того два гальмівні диски, не хотів то все розписувати.
хз, чому хотілося самому збирати, ровер не вийшов гіпер легким, але ціна доволі кусюча, бо для прикладу цей велик має ліпшу навіску і гарантую, що легший
Та бо хотілося самому все попробувати, відчути кайф від народження ровера. Само собою, я б залюбки міг щось взяти готове, але це вже не то, жодної радості творіння. Коротше, хотілося трохи вимазатися в мазуті :)
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Аватар користувача
hvvi
Бувший
Повідомлень: 855
З нами з: Чет квітня 23, 2009 1:19 pm
Контактна інформація:

Повідомлення hvvi » Нед травня 18, 2014 1:50 am

я б загалом казав поки-що катати, і вже по мірі того чи вам дійсно буде треба щось інше/легше/ліпше визначати чи дійсно потрібно його мінєти. гроші витрачено ж ненадарма :). Хай котить на здоровля.
пс. глянув фотки, геометрія сідла/виноса дуже заваляна(ну дуже мтб посадка мала би бути), на всяк випадок кидаю послання на калькулятор посадки
Політ фантазій невичерпний - вперед!!!

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Нед травня 18, 2014 2:04 am

Я щось рахував, теж був якийсь калькулятор використав, а потім виставив так, щоб мені було зручно. Завтра перевірю, що я там понавиставляв, згідно з тим посиланням, дякую за наводку!
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Нед травня 18, 2014 10:51 am

+hvvi

Ось мої виміри (в см)
:
Inseam: 90
Trunk: 70
Forearm: 39
Arm: 70
Thigh: 60
Lower Leg: 59.5
Sternal Notch: 157
Total Body Height: 187

Ось що вийшло:
All Mountain Fit
Standover Height Range: 33.6 - 34.3 inches
Virtual Top Tube: 25.6 - 26 inches
Stem Length: 8.7 - 11.1 cm - є ~10 см
BB–Saddle Position: 78.4 - 84.5 cm - є ~81 см
Saddle Handlebar: 58.1 - 59.9 cm - є ~60 см, якщо добре поміряв

Зображення

Ось розміри рами:
Зображення
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Рост
Новак
Повідомлень: 33
З нами з: Вів вересня 03, 2013 10:09 pm
Контактна інформація:

Повідомлення Рост » Нед травня 18, 2014 3:12 pm

knedlyk писав:Я щось рахував, теж був якийсь калькулятор використав, а потім виставив так, щоб мені було зручно. Завтра перевірю, що я там понавиставляв, згідно з тим посиланням, дякую за наводку!
Власне, основним критерієм і є зручність для власника. Будова тіл у нас, та й фізичні кондиції у всіх різні.
Хоча виставити "за наукою" варто спробувати, і трохи поїздити - ану ж раніше було не зручно, а звично? Тоді вже і висновки можна зробити.
Хай щастить.

Аватар користувача
JeD
Бувший
Повідомлень: 589
З нами з: Нед березня 23, 2008 10:01 pm
Контактна інформація:

Повідомлення JeD » Нед травня 18, 2014 9:02 pm

За вказану суму, явно кілограм півтора лишніх. Роги і 680 явно не в*яжуться. Манетки лютий чугун. Але в цілому симпатично, є простір для апгрейду.

Аватар користувача
hvvi
Бувший
Повідомлень: 855
З нами з: Чет квітня 23, 2009 1:19 pm
Контактна інформація:

Повідомлення hvvi » Нед травня 18, 2014 9:09 pm

Virtual Top Tube: 25.6 - 26 inches - це є ETT
650-660 мм - вам ніби XL пасував би
Політ фантазій невичерпний - вперед!!!

Аватар користувача
JeD
Бувший
Повідомлень: 589
З нами з: Нед березня 23, 2008 10:01 pm
Контактна інформація:

Повідомлення JeD » Нед травня 18, 2014 9:16 pm

hvvi писав:Virtual Top Tube: 25.6 - 26 inches - це є ETT
650-660 мм - вам ніби XL пасував би
Василію ти нуб)), параметр TTh на схемі,у Л- 617 мм.

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Нед травня 18, 2014 11:04 pm

Непоганий роверко, перед тим, як зробити дизайн рами, певно, довго дивились на Niner Air)))
Problem?

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Нед травня 18, 2014 11:29 pm

+JeD:
Ну та можна було кільо з лишком зняти, наприклад зекономити на сідлі (але з певних фізіологічних причин мені потрібно саме таке сідло); роги то тимчасово, не можу собі знайти якісь нормальні ергономічні гріпси; чому манетки так всім не подобаються, га? Вага одного комплекту 480 грам, два відповідно 960 грам. А які треба було вибирати?
Зображення
Я вибирав оцей цілий комплект, в цілому якось не відчуваю якихось особливих незручностей.
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Пон травня 19, 2014 10:05 am

Цікавить досвід експлуатації цієї вилки, коли такий набереться. Ну і як там все всередині зорганізовано, познимкували щоб при преребиранні.

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Пон травня 19, 2014 3:28 pm

PlusOdyn писав:Цікавить досвід експлуатації цієї вилки, коли такий набереться. Ну і як там все всередині зорганізовано, познимкували щоб при преребиранні.
Якщо буду сам перебирати, то обов’язково зроблю.
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Аватар користувача
knedlyk
Сеньйор
Повідомлень: 312
З нами з: Нед липня 31, 2011 8:03 pm
Контактна інформація:

Повідомлення knedlyk » Вів березня 08, 2016 12:25 am

Трохи часу пройшло, ровер підпав під серйозні модифікації. В черговий раз переконався, що якщо вже щось робити, то робити правильно відразу. Різні допасовування деталей згубша ні до чого доброго не приводять, це лише мозкотраханина з постійним підрегульовуванням. В кінці кінців мене то дістало, і я поміняв всю систему на 10-ти швидкісну Shimano Deore XT M780 разом з гальмами, взяв цілу групу. Скажу зразу, що це був вистріл в десятку, фактично за 2 роки я раз чи два трохи щось там підкрутив. Купив гуртом три ланца CN-HG981 на зміну, і це теж був вистріл в десятку, оскільки працюють вони просто бомбезно. Керівницю замінив на карбонову Hylix, підсиділ теж на Bontrager XXX Lite. Чортові колеса Mavic CrossOne, які взагалі не призначені на інтенсивну їзду, абсолютно не витримували мого темпу, і після двох гарантійних ремонтів були успішно продані, натомість зібрані кола на наступних деталях: переднє - ступиця DT-Swiss 350 15 mm 6B 32h, обруч DT Swiss XM 401 32H 29", шприхи Sapin Race 2/1.8/2 294mm x32, заднє: ступиця Novatec NT-D712SB 32H, обруч DT Swiss XM 401 32H 29", шприхи Sapin Race 2/1.8/2 294mm x32. Про дупу теж подумав, купив на AliExpress сідло ISM Adamo Prolog. Хз, якість ніби добра, але має гладкі рейки, і в мене часом враження, що воно трохи зсовується... Хотів був робити колеса-безкамерки, але щось не було натхнення, та і щось я не дуже переконаний. Амортизатор не міняв, цілком добре справується. Поки гарантія, то пройшов раз повний огляд, правда без моєї участі.
Ровер конкретно схуд, важить в розмірі L 10.2 кіля, що особливо відчутно, коли я сідаю на нього після свого старого 16-ти кілограмового грата для поїздок на роботу.
Трохи я дивився в сторону 1х11, але забив, порахувавши витрати і передаточне співвідношення. Якщо вже щось і робити в цьому напрямку, то тільки 2х11. Шімано в цьому році випустила нову групу, от хай люди поїздять, дадуть свої відгуки, тоді щось і можна буде думати, якщо буде можливість.
Можу сміло сказати, що зараз я цілком своїм роверком задоволений.
"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю" І. Драч

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість