Маленький Бегемотик

роверовий fashion week
Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Маленький Бегемотик

Повідомлення PlusOdyn » Нед жовтня 27, 2013 2:40 pm

Писати особливо нічого, ровер як ровер, хром-молібдено-карбо-алюмінієвий. Колеса нормального розміру.
Майже всьо SRAM, відкатало трохи на Зеленому Змії. Сідло подерте, але зручне. Покрихи є ще. Палки бралися за методом "лов прайс фест" на БК. Карбокільця, бо підійшли за діаметром, крім того певна естетична доцільність спостерігається, так само, як і з сільверованими деталями, раніше (на Зеленому Змії) вони мене дратували, але наразі вилка внесла певну гармонію. Рама мені за розміром нормальна нарешті. Вилка як вилка, сприяє покращенню техніки керування. Помпу брав до ровера.


Розпускати соплі з приводу відсутності шприх потрібного розміру, для збирання ще кількох вілсетів несерйозно.
Є колізія із заднім колесом та передньою перекидкою. Як хто знає, як її уникнути окрім перетворення в дабл/сінгл, пешіть.

Стан ровера після прикатки першої петлі грунтової 2 по 100. Після знимкування пішов в душ.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Потім буде ще.
P.S. Picasa лайно.

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Нед жовтня 27, 2013 4:20 pm

нрж. тільки пеньок над виносом варто ліквідувати
Problem?

Аватар користувача
alex
Лось
Повідомлень: 1518
З нами з: Пон березня 12, 2007 8:19 am
Контактна інформація:

Повідомлення alex » Пон жовтня 28, 2013 10:39 am

фотки зачотні))

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Пон жовтня 28, 2013 11:00 pm

До речі, цікавить фідбек про втулки Х-7. Особливо задня (люфт барабана, вєс і т.д.)
Problem?

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Вів жовтня 29, 2013 9:15 am

mozz писав:До речі, цікавить фідбек про втулки Х-7. Особливо задня (люфт барабана, вєс і т.д.)
Важив кажися, треба фото пошукати, люфт вчора Stevens намацав, каже мов кульки, я хз, пром там збоку бачив точно. Розбиратиму сподіваюся не раніше як за рік. Сподобалося як вони захищені. Наразі в районі 250 км і втулки ще не розкатані.

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Вів жовтня 29, 2013 3:08 pm

В принципі норм. Сам зараз шукаю якісь недорогі, але робочі втулки для такої самої рами :D
Problem?

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Вів жовтня 29, 2013 4:38 pm

mozz писав:В принципі норм. Сам зараз шукаю якісь недорогі, але робочі втулки для такої самої рами :D
Може й вилку людську візьмеш? :lol:

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Вів жовтня 29, 2013 6:29 pm

PlusOdyn писав:Може й вилку людську візьмеш? :lol:
Нєє, вилка буде з пружинкою :lol:
Problem?

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Сер листопада 06, 2013 12:17 pm

Оце катав я ним Night Madness 2013.
Було знято все зайве, а-ля помпи, фляготримача для акумулятора ейрзонда, велокомп'ютера, підсидільної сумки та заднього маячка.
Зображення
Відносно чистий ровер заважив на 13 кг.
Зображення
SRAM X-7 спереду, незважаючи на засипаність грунтом працював адекватно. Не переключав хіба під навантаженням. Вщібнутися в 540-ві педалі було не важко, але не з першого разу. Хоча тут слід врахувати, що поставив нові шипи і змістив їх максимально вперед - тут нарешті геометрія дозволяє. Оце розібрав одну педальку, повністю, бо пружини виглядають не комільфо, всередині "притирочне" забруднення мастила. Буду складати назад і проводити таку ж операцію із іншою. Зробити Дабл із деорівської системи не вийшло в основному через впирання переклюка в нижнє перо.
Зображення
Задній переклюк X-7 теж працював адекватно, тобто геть без нарікань, незважаючи на забитість грунтом із листям. Правда коли на 970-й касеті листя, як на їжаку, то 971-й ланцюг його пережувати, вдається це із перемінним успіхом. Вже після помивки виявилося, що нижнє коліща не горить бажанням крутитися. Виявилося що попри металевий захист намоталися довгі волосини ( :blink: ) всередині ж захищеного промпідшипника було наче закоксоване мастило+бруд і це все крутитися не хотіло, внаслідок промивки було видалено кристалик кварцу/шпату. Пробіг переклюка становив близько 3 т.км, якось заглядав, але до промів не ліз. Цілком можливо, що бруд втрапив до прома внаслідок активного поливання ВД-подібною речовиною для видалення води з помитого ланцюга.
Зображення
BB7 мали вже підгулявші ущільнення привідного троса, маленькі взагалі розповзлися, а велиці потріскалися і злізали ще із Зеленого Змія. Спроба поставити ущільнення від вібряків як бачите не увінчалася успіху - великий шматок взагалі не наліз на посадочне місце, розточувати ж було влом. Мала гофра буда лещо завелика, та й отвір у ній значно більший за діаметр тросика, тому про адекватний захист не йдеться.
Зображення
Задній BB7 імпрувився наступним, тому було враховано недоліки використання вібряківських гумок і все було зроблено на термозбіжці 3-х діаметрів. Те що не хотіло налазити на посадочне місце, розтягувалося круглогубцями. Після усадки, ще гарячу трубку поялозив вдовж тросика, щоб вона не сіла міцно, після закінчення моктажних операцій змастив тросик біля ущільнення R.S.P. Red Oil, щоб не надто до нього бруду липло, і ковзало добре. Як видно з фото, ущільнення на задньому гальмі, яке в часі НМ використовувалося найбільше, залишилося на місці, і сподіваюся справно виконувало і виконуватиме надалі свою функцію.
Зображення
Проблема із механізмом переднього переклюка і задньою покришкою наразі так і не вирішена, але Maxxis Ikon 2.2 адекватно влізає, але при низьких тисках. Якщо набити 4 г, то не крутиться.
Зображення
Руль Руль KCNC Rampant OS Flat Lenker 600 mm 8° разом із виносом KCNC Bear Arm OS 5° 100 mm незважаючи на 3 фанових падіння із зміщенням осі виноса відносно площини колеса залишилися рівними, незважаючи на мої 80-90 кг і достатньо міцно прикручений до штоку вилки винос. Ручки Avid FR-5 теж успышно пережили падыння ы викручування руля, навіть верхню трубу рами подряпали. Гріпшіфтам X-9 то взагалі все пофіг. :P Також дякую хлопцям з actionbike/ за усунення неконтрольованого обертання гріпсів, ну і самі гріпси.
Зображення
Щодо рами On-One Inbred, то тут двоякі враження, з одного боку вона мене пре: нормальним розміром, кольором, зручною для носіння на плечі геометрією (незважаючи на наявність тросиків знизу верхньої труби), навіть вагою. З іншого боку довколишні постійно ниють щоб я змінив її ан щось легке, і це не лише люди із непоганими велосипедами, які непогано їздять, але й ті, у кого ровер менш якісний, та й самі вони катальщики ще ті (тут і послати невдобно, і рації у них небагато, зважаючи на мене, та застосування цього ровера і обкладати "чим попало" їхні алюмінієві рами у відповідь з мого боку також неадекватно :laugh: ), верхні пера інколи б'ють внутрішню сторону колінного суглобу, вага таки ще та, як не крути і плями іржі на підсиділі дещо дратують. Використовувати кріплення багажника та ланцюгонатягувача наразі не мав нагоди.
Зображення
Inbred (цікаво яке значення вкладають в цей термін виробники, а то може бути і вроджений і вироджений, і дитя інцесту, хоча зважаючи на зображення уябана із пацифіком на пузі, цілком можливе останнє :prankster2: ) доступний як в 26-му, так і в 29-му варіанті. Із горизонтальними (під ненапряжне встановлення сінгла), або із вертикальними. Зважаючи на те, що у мене в шухляді валяється планетарка, мабуть було б краще взяти із горизонтальними дропаутами, але брав у Львові, що було, тому й так, але натягувач ланцюга мене врятує. Спершу, доки не було з чого скласти великі колеса, катав на 26-х із Зеленого змія, правда Race King 2.2 ззаду мав мало місця для нормального обертання, а рівняти колеса було влом.
Зображення
Передня Х-7 втулка сподобалася своїм захистом від бруду.
Із алю-карбоновою вилкою On-One Carbon Fork було спочатку незвично і складно, але буквально на 2-й день звик. Сподобалося те як легко піднімається переднє колесо, навіть коли із важким рюкзаком і змучений. Із встановленням відповідних коліс ситуація із нерівностями змінилася на краще, єдине що перших день-два було дещо складно із керуванням - на Зеленому Змії були 26-ті колеса і руль шириною 66 см, а тут колеса більші і руль 60 см, але також звиклося. Також збільшилася кількість ям які перестрибую, навіщо відпрацьовувати нерівності руками, із неприємними ударами, якщо можна відносно м'яко перескочити. ;)
Зображення
Задня X-7 наразі журчить, перебиратиму сподіваюся не скоро.
Зображення
Підсидільний хомут FireEye FE-QR 29.8 mm дещо важка цяцька, порівняно із тим що було куплено для підсиділа 27,2 мм, але на, як виявилося, алюмінієву раму.
Зображення
Рульова Richey Logic Comp V2 дещо дивна. наче на промах, наче на захищених, але при розбиранні виявилося, що нижній пром весь в брудному мастилі, всередині якесь сепараторне убожество. Крім того під час НМ 2 рази розгвинчувалася, хз чому. На спусках були ще ті враження. :laugh: Можливо встановлював неправильно (я на промах рульову вперше встановлював, тому все може бути), після сервісу підшипників в якості очистки і змащення Ринолітом, вставив проми в чашки і потім вставляв щток вилки, "полюфтуючи" при затягувані.
Зображення
Сідло Selle SMP Extra вже не першу тисячу тішить мене, а з підібраною правильною посадкою взагалі шикарне стало. Вже їде Брукс, але хтозна чи буде він доречний до цього ровера. Дещо погнутий підсиділ FSA Gosshamer 2013 27,2 350mm SB20 надалі деформуватися наче не хоче, можливо при нагоді порівняю.
Зображення

Аватар користувача
Ioan85
Сеньйор
Повідомлень: 482
З нами з: П'ят березня 28, 2008 8:44 pm
Контактна інформація:

Повідомлення Ioan85 » Сер листопада 06, 2013 8:26 pm

Якось опасно виступають кільця над виносом. Може варто кільця розмістити під виносом, а сам винос перевернути, щоб був нахил виносу донизу?

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Сер листопада 06, 2013 10:52 pm

Ioan85 писав:Якось опасно виступають кільця над виносом. Може варто кільця розмістити під виносом, а сам винос перевернути, щоб був нахил виносу донизу?
Може й тут обрізати?
Зображення

Аватар користувача
Ioan85
Сеньйор
Повідомлень: 482
З нами з: П'ят березня 28, 2008 8:44 pm
Контактна інформація:

Повідомлення Ioan85 » Сер листопада 06, 2013 11:27 pm

PlusOdyn писав:
Ioan85 писав:Якось опасно виступають кільця над виносом. Може варто кільця розмістити під виносом, а сам винос перевернути, щоб був нахил виносу донизу?
Може й тут обрізати?
Я не кажу обрізати шток вилки. Якщо винос перевернути, руль буде ще нижче, тому ті кільця які з гори можна підкласти знизу для збереження тої самої висоти...

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Чет листопада 07, 2013 9:33 am

Ioan85 писав: Я не кажу обрізати шток вилки. Якщо винос перевернути, руль буде ще нижче, тому ті кільця які з гори можна підкласти знизу для збереження тої самої висоти...
Там кута виносу недостатньо для того, щоб кільця знизу ставити. купувати іншого не маю бажання, оскільки це гроші на вітер, а так як є мені наразі комфортно.

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Чет листопада 21, 2013 11:52 am

От для чого необрізаний шток. Ще на Зеленому Змії, коли він був просто Норкою, помітив, що не зношу велокомпютер рукою при падінні із таким штоком.
Зображення

Певна обновка, але поставив наразі більше від нічого робити, катнув от на роботу кілька км, та й та так, може хай стоїть, на днях їду далеко і без ровера, а пруфайд буде хз коли. Присунув максимально вперед, сиджу на рамці. Зважаючи на описані у відповідній темі на Веломанії причинно-наслідкові зв'язки коли тисне носик, мені є чим гордитися. :lol:
Зображення

demon таки мав певну рацію щодо гідравліки - на спуску віз гуртожитків на Лазаренка, на Ikon'ах вперше за весь час відчув, що гума таки тримається, відповідно гальма затискати був сенс сильніше, що не звично, але це мабуть справа звички.

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Нед грудня 08, 2013 12:20 pm

Є проблема, тобто вона була і продовжує бути.
Люфт вилки. Чому так узагальнено - спочатку розкручувалася рульова, правильно встановив і все наче нормально. Але зміщення переднього колеса при затиснутому гальмі наявне.
Розглядаю 2 варіанти:
- люфт гальмівних колодок в каліпері - забити і не паритися;
- люфт осі колеса в дропаутах - хз що робити і наскільки це серйозно.
Млжливість люфту каліпера відносно лівого дропаута виключаю, бо IS-кріплення моноліт із дропаутом.
Є в кого які ідеї щодо вирішення, можливо причин, чи поради забити?

І загалом On-One Carbon Fork видається мені дуже вже м'якою по гозионталі перпендикулярній осі втулки. Стоппі дещо страшно, боюся своїми 80 кг скласти. Але в описі рами це все позиціонується як трейлове, відповідно має бути достатньо міцним. Задумуюся над хромолевою вилкою, Сальсівською, або Сарлі, бо наразі Он-Ванівських на 29 немає, хоча вона б по дизайну пасувала до рами.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість