Маленький Бегемотик

роверовий fashion week
Аватар користувача
mszerg
Новак
Повідомлень: 36
З нами з: Пон вересня 15, 2008 10:06 am
Контактна інформація:

Повідомлення mszerg » Пон грудня 09, 2013 1:50 pm

Ти не сказав на скільки великий люфт... бо це може бути не люфт, а просто "зміна форми пір"я вилки/шини/шприх/втулки під навантаженням". В амортизаційних вилках(особливо старших) деформація при гальмуванні -- нормальне явище.

Шоб перевірити докладніше -- попроси колегу, най він затисне переднє гальмо і створює "люфт", а ти просто беручися за окрему вузли шукай де він є...
climb or die!

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Сер грудня 11, 2013 4:39 pm

А я думаю, що проблема через те, що у вилці карбон комбінований з алю частинами.
Problem?

Аватар користувача
mszerg
Новак
Повідомлень: 36
З нами з: Пон вересня 15, 2008 10:06 am
Контактна інформація:

Повідомлення mszerg » Чет грудня 12, 2013 1:37 pm

mozz писав:А я думаю, що проблема через те, що у вилці карбон комбінований з алю частинами.
Хоча, я маю подібну вилку з конусним штоком 1.5-1.125 і не спостерігаю жодних деформацій при гальмуванні. Моя вага 56, а ліміт вилки 95. При вазі 80 можливо трохи інші сили діють. Тому я б не сумнівався в якості стиків, при проблемі в них був би якісь звук-скрип-хруст, а більше б схилявся до деформації від ваги ближчої до гранчино дозволеної.
climb or die!

Аватар користувача
mozz
Бувший
Повідомлень: 533
З нами з: Сер грудня 09, 2009 11:35 am
Контактна інформація:

Повідомлення mozz » Чет грудня 12, 2013 10:12 pm

mszerg писав:Хоча, я маю подібну вилку з конусним штоком 1.5-1.125 і не спостерігаю жодних деформацій при гальмуванні. Моя вага 56, а ліміт вилки 95. При вазі 80 можливо трохи інші сили діють. Тому я б не сумнівався в якості стиків, при проблемі в них був би якісь звук-скрип-хруст, а більше б схилявся до деформації від ваги ближчої до гранчино дозволеної.
Подібна чи така сама? Це важливо.
При проблемах в з*єднанні карбо\алю звук не завжди присутній (знаю з власного досвіду). Ну і мій попередній пост був не про це, а про те, що у вилки не альо з торсіонною жорсткістю через не монококову конструкцію.
Problem?

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » П'ят грудня 20, 2013 10:17 am

Потестити із іншими вилками схожих параметрів не вдалося, бо у Львові мороз, і всі такі роверисти, як круті панки, яким мама казала об 20-й бути вдома. :D
Але що помічено, вилка стала менш гнучкою, мабуть через низькі (-4÷-7*С) температури.
Також в часі мандрів торфовищами виникло враження, що шток дещо люфтить в короні. Вдома, при кімнатній температурі люфту не виявлено, можливо також справа в низьких температурах.

На ВМ була висунута ідея, що люфт можливий також через пружні деформації карбонових проставочних кілець, також така думка спочатку виникала, при наступному розборі рульової спробую потестити стопочку кілець в тисках.

rom
Сеньйор
Повідомлень: 200
З нами з: Суб квітня 16, 2011 6:20 pm
Контактна інформація:

Повідомлення rom » П'ят грудня 20, 2013 11:03 am

Можна потрощити , це карбон , краще заміни на алю .

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Сер квітня 09, 2014 1:40 pm

Після значно більш як 10% апхілу на Вульках
Зображення
Був вихідний, зводив на роботу.
Зображення

Вже давно дабл - зняв велику зірку спереду, переклюк X-7 на 10. 22-32. Підтирає, підкручую твістер, може тому що рамка вужча в 10 ніж в 9, ланцуг і ззаду ж 9.
Брукс норм. Наразі наче розкатав - 2 дощі. Поставив льодянця спайдероподібного, тисне в джинси, хоча восени було чудово.

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Нед жовтня 19, 2014 11:16 pm

Вже вибір самого кольору рами забезпечив гармонійне поєднання із синьою ізострічкою та зеленим скотчем. Дякую Stevens`у за фото.
Зображення
КАНТРІ СОСЕ!!!

Аватар користувача
PlusOdyn
Сеньйор
Повідомлень: 363
З нами з: П'ят січня 27, 2012 8:00 pm
Контактна інформація:

Повідомлення PlusOdyn » Чет червня 25, 2015 4:04 pm

Зробив певні оновлення до роверка:
Довший час не було довкола дощу і ровер був чистий, але в глухих лісах я таки знайшов троха болота, як же без нього.
Зображення
Перше серйозне оновлення - то таки рульова VP Monsta - чудова я вам усім скажу рульова, не люфтить, і на пісок в собі уваги не звертає, хоча йому було важко туди втрапити. Рекомендую.
Зображення
Їздив я ото всьо зиму і донедавна із райзером на 680 мм і "старим" виносом на 100 мм. І хоча роверко став впевненішим в керуванні, але радувати перестав, бо був якимось нудним в керуванні. Зимою в снігах і у весняних болотокашах то не так критично, там аби не впасти і виїхати куди хочеш. Але от коли потепліто, нудно воно сильно, я вже думав аж продати роверко.
Але поставив винос на 90 мм від Зеленого Змія.
Зображення
І "старий" флет на 600 мм. І ровер став радувати знову. Вернулася маневреність, різкість керування, можливість швидко проскочити між машинами/маршрутками і різними там деревами.
Також позбавився лівого твістера.
Зображення
Бо поставив собі спереду 36-ту зібку від BBB, яку колєги було подарували і HG-61 касетою, на 9, 11-32, яка давно валялася на заміну, разом із 950-м ланцугом, який колись не став на вже зношені зірки тоді ще просто Norko. Зірка мала певний конфлікт із переднім водилом, довелося вирішити шляхом ампутації останнього. Разом із 22-ю зіркою. Були проблеми із злітанням ланцуга - все ж таки не нерров-вайд, але вже зробив незлітайку, при нагоді зазнимкую.
Зображення
Також із коробки від Brooks витягнув сідло-льодяник. В джинсі воно було таким собі, але в хорошому памперсі радує. Зручне, але все ж наразі повернув на місце старе-добре SMP Extra.
Зображення

Дана комплектація, як на мене, чудово підходить для не надто горбистої і рівної місцевості, хоча ото було заїхав на Вульки недавно, виїхав, але приємного в тому всьому мало. Також значно краще почуваєш себе на трасі, навіть побав більше асфальтом накочувати. Касету ганяєш у всьому діапазоні. Ну і наразі "робочий" розклад по покриах - Maxxis Aspen спереду і CrossMark ззаду.
Планував покатати із баулом цього літа, навіть розглядав можливість встановлення маленьких рогів. Але наразі із тим не склалося.
КАНТРІ СОСЕ!!!

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість