Укрзалізничне, квитково/хабарне

чи її відсутність
Відповісти
Аватар користувача
_BuR_
Лось
Повідомлень: 1705
З нами з: Пон квітня 23, 2007 11:01 pm
Контактна інформація:

Укрзалізничне, квитково/хабарне

Повідомлення _BuR_ » П'ят квітня 27, 2012 3:24 pm

Зображення
Хто їздив той знає, а хто ні - я напишу кілька слів. Справа не стільки у потязі, вагонах - мова не про це. Хочу написати про залізничні каси, квитки та головного героя провідника 8го вагону поїзда №667/668 Ковель - Чернівці Антонюка Віталія Анатолійовича.
Невеличка передісторія: даний поїзд облюбований студентами, туристами, різного роду бабцями з торбами так як їде вздовж всієї західної України з Ковеля до Чернівців, у своєму складі має один(чи навіть два?) загальні вагони, плацкартних кілька та навіть купейний. Вартість квитків у загальному вагоні зі Львова до Франківська 11грн.(повний), що є привабливою ціною для відстані в приблизно 170км. Так як і туристи і студенти їдуть цим поїздом до Франківська то відповідно квитки слід брати завчасно. Для прикладу плануємо їхати у п,ятницю ввечері (23:44) йдемо у касу за квитком у вівторок - квитків уже немає - ЖОДНОГО в жодній касі.Ні в середу, ні п,ятницю, ні перед самим відправленням їх у касу не завозять, не добавляють і самі вони не з,являються.


Поїздка перша: оббігавши каси, шукаючи квитки через друзів, на форумах(можливо хтось взяв квиток і передумав чи не виходить їхати - таке іноді буває) залишився з невтішним результатом, добратись у Франківськ якось потрібно - крайній вихід - дати гроші провіднику(в три рази більше!) і спробувати запхатись у вагон - адже всі квитки розкуплені, людей має бути "повний вагон". Кілька хвилин до відправлення, загальний вагон, заходжу з думкою про задуху, відсутність хоч одного місця і тут - сідай не хочу, нагліші бабці взагалі лежать на лавках де може сісти три людини, одним словом ніякого аншлагу.
Поїздка друга: ситуація не міняється, квитків як не було так і немає, ні у вівторок, ні у центральних касах ні вокзальних. У четвер таки вдалось купити один останній квиток(за словами касира), радості не було меж. Можливо у неї був настрій хороший, а можливо вона щойно з обіду - квиток я таки придбав, на цей раз у плацкартний вагон, у восьмий(то й що на фото).
Заходжу, вагон заповнений в кращому випадку на половину, у кожному купе є одне два, три місця вільних. Де ж поділись ті пасажири які розкупили квитки ще у вівторок, середу і четвер???Запізнюються, передумали, не захотіли...?
Дія перша: Львів 07.04.2012 8мий вагон поїзда №667/668 Ковель - Чернівці з доблесним, совісним, чесним, порядним провідником на ім'я Антонюк Віталій Анатолійович.(на фото нижче).
Зображення
23:44 поїзд відправляється, закривається тамбур, він знімає свій бушлат (все стандартно) і виходить зі свого купе у майже темний вагон до пасажирів але замість квитків він збирає, що б ви думали?, не замовлення на чай/каву, не що інше як гроші за проїзд, як у київських маршрутках, не соромлячись і не ховаючись, злегка шепчучись з пасажирами. Таких пасажирів не один не два, всіх не запам,ятаєш, їдуть не тільки зі Львова і не тільки до Франківська, щоб все це не перемішалось у його здоровезній голові та кишенях він старанно це все записує на кавалку паперу, це навіть не старий квиток, щось середнє між туалетним папером і касовим чеком із супермаркету. Всі оквитковані, їдемо.
Дія друга: за хвилин так 35-45 Антонюк Віталій Анатолійович робить обхід по вагону і будить мало не кожного і запитує чи він/вона не до франківська, все таки за дві години все переплуталось, не допомагає ні папірчик з записами ні стаж роботи на залізниці. Так як у вагоні стоїть майже темрява, то на поміч Антонюк бере з собою китайськи світлодіодний ліхтарик. Світить на шмат паперу з своїми записами, а потім вам поміж очі.
Це стало останньою краплею, стиснувши зуби, закривши очі, кажу: "так я до франківська, я не сплю", Антонюк: "а ця жінка?" світить своїм ліхтарем на верхню полицю, кажу "я не знаю". Будить, тормошачи за плече, жінка їхала у Чернівці. Проходить 10хв., і старанно дотримуючись інструкцій, щоб бува ніхто не проспав - ще один обхід.І знову світло в очі і в грубо наказовій формі
-"вставай!"
-"Я знаю коли вставати, я не сплю, не треба світити в очі"
потім було, щось на зразок, що у нього робота така і він повинен за годину до прибуття(!) всіх підняти, питаю чи світити в очі він теж повинен?....огризається і йде у своє купе.
Дія третя: приїхали, виходжу з вагону, начитую ім,я прізвище з бейджа на диктофон, пробую фотографувати, фотографую. Такої реакції на камеру я ще не бачив:
Зображення
Кинувши сумки пасажирів, не дочекавшись поки всі вийдуть бігом забіг у вагон і в своє купе. Потім тільки заглядав зза дверей вагону чи я ще там є. Потім таки набрався мужності, згадав мабуть, що він все таки провідник, він на роботі, поправив свого укрзалізничного картуза і вийшов, на спробу ще раз його сфотографувати - реакція очікувана і передбачувана - почав бігти на мене і простягати руки - без результатно, стандартні питання/відповіді чого я його фотографую? довелось пояснити, що він на роботі, є особа публічна в межах свого вагону і біля нього то ж немає чого переживати, "чи все таки є?" після чого почались виправдання і наміри залагодити все спокійно, так як все було на підвищених тонах. Ключова фраза "ви робите свою роботу , а я свою")))провідник замовк, закрив східці тамбуру і тільки злісно не задоволений погляд видавав його.
Зображення
Осьо він Антонюк Віталій Анатолійович провідник хабарник №1 на львівській залізниці, з своїм вірним другом ліхтарем.

Так до чого це все, і ця вся історія з квитками: виникають припущення, що це свого роду замкнене коло, у касах квитків начебто немає, зате вони завжди є у провідників. Всі все знають, всі в долі, всі щасливі, нещасними залишаються тільки пасажири.
Незалежний велокур'єр
Доставка в будь-який час, в будь-яку погоду.
телефон в профілі

Сірко
Дослідник
Повідомлень: 71
З нами з: Пон квітня 11, 2011 12:36 pm
Контактна інформація:

Повідомлення Сірко » П'ят квітня 27, 2012 6:42 pm

Щойно повернувся з Києва на поїзді №115 Харків - Трускавець. Після кожної зупинки провідник ходив по вагону і оголошував пасажирам що в згідно закону *** у вагоні курити заборонено, але бажаючі покурити можуть прийти до нього і "домовитись". Вирішив і я "домовитись" з цим паном, хоча не курю. Підійшов, спитав чи можна покурити і де це можна зробити, щоб не порушувати закон. На що він відповів: "Дозвіл на куріння в тамбурі коштує 11 грн. але в ціну входить чай або кава на вибір".

Аватар користувача
alex
Лось
Повідомлень: 1518
З нами з: Пон березня 12, 2007 8:19 am
Контактна інформація:

Повідомлення alex » П'ят квітня 27, 2012 6:46 pm

Сірко писав: "Дозвіл на куріння в тамбурі коштує 11 грн. але в ціну входить чай або кава на вибір".
такого цирку ще не чув :lol:

Аватар користувача
_BuR_
Лось
Повідомлень: 1705
З нами з: Пон квітня 23, 2007 11:01 pm
Контактна інформація:

Повідомлення _BuR_ » П'ят квітня 27, 2012 7:11 pm

А ось і фіктивна причина відсутності квитків
"З 27 травня 2012 року Державне територіально-галузеве об’єднання «Львівська залізниця» відмінить курсування єдиного поїзда, що напряму сполучає Луцьк із обласними центрами: Львів, Івано-Франківськ та Чернівці (поїзд № 668 Ковель-Чернівці та № 667 Чернівці-Ковель). "
читаємо більше тут[/url]
Незалежний велокур'єр
Доставка в будь-який час, в будь-яку погоду.
телефон в профілі

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість